Saxofoonorkest CultuurOprit
Samen op weg
Wil je weer samen spelen op je saxofoon? Op 11 april start een nieuw saxofoonorkest voor saxofonisten (sopranino tot bas) in Oldebroek (Veluwe).
Een plek waar je je volledig kunt richten op jouw instrument én samen muziek maakt met andere saxofonisten uit de regio.
Praktisch:
- Repetitie: om de week op zaterdagochtend (09:00 – 10:30)
- Niveau: vanaf ± B-niveau
- Locatie: Kulturhus de Talter, Oldebroek
- Start: 11 april 2026
- Omvang: Slechts 20 plekken beschikbaar
- Opzet: Deelname per kwartaal: dus je kunt het eenvoudig uitproberen zonder verplichting voor een heel jaar.
